Naast je studie of opleiding bieden wij je een oase van ontspanning. Laat je betoveren door de unieke sfeer van ons historische landgoed.
Wandel door de eeuwenoude kastanjebomen naar het kasteel, onze rozentuin of ontdek de menagerie.
Ook de moeite waard: een bezoek aan het levendige centrum van Breukelen met zijn vele gezellige terrassen.
Kortom, bij ons vind je alle ingrediënten voor een aangenaam verblijf.
Wat te doen bij calamiteiten?
Bij brand of een ongeval
Bel het interne noodnummer +31 346 291 000. Bij geen gehoor bel je het alarmnummer 112.
Vermeld:
- Je naam en kamernummer;
- Wat er gebeurd is;
- Mogelijk aantal slachtoffers;
- De plaats van de calamiteit.
Als je direct 112 belt, dien je alsnog het interne noodnummer +31 346 291 000 te bellen in verband met de begeleiding van de hulpverleners naar de plaats van de calamiteit.
Bij brand
- Blus het begin van de brand met aanwezige blusmiddelen;
- Schakel apparatuur uit;
- Sluit deuren en ramen.
Bij brand/ongeval op een andere locatie
Blijf op je plaats en volg de instructies van de bedrijfshulpverleners (BHV-ers) op.
Bij ontruiming van het gebouw
- Op je kamerdeur tref je een plattegrond met instructies en vluchtwegen aan;
- Verlaat het gebouw via de vluchtroutes en volgens de aanwijzingen van BHV-ers;
- De gasten verzamelen zich op de door de BHV-ers of brandweer aangegeven plaats;
- Volg verdere aanwijzingen van de BHV-ers op.
Zowel persoonlijke als professionele groei gedijen bij momenten van rust en ontspanning, als voedingsbodem voor vooruitgang.
Algemene informatie voor gasten
Arts, apotheek, ambulance
Neem contact op met de Servicedesk (+31 346 291 234) indien je medische assistentie wilt.
Inchecken / Uitchecken
Voor het inchecken meld je je bij de Servicedesk. Het pand waarin je overnacht heeft geen receptie.
lnchecken is mogelijk op de dag van aankomst vanaf 14.00 uur. Voor vragen kan je terecht bij de Servicedesk in de Neelie Kroes hal in het Albert Heijn gebouw, of je belt +31 346 291 234.
Uitchecken: op de dag van vertrek dien je de kamer vóór 09.00 uur te verlaten en de hotelpas in te leveren bij de Servicedesk. Vergeet niet om bij vertrek alle openstaande rekeningen te voldoen.
Beveiliging
Om jouw en onze eigendommen te beschermen, zijn veiligheidsbeugels aangebracht op de balkondeuren en ramen. Zorg ervoor dat deze gebruikt worden als je de kamer verlaat of als je gaat slapen. Ook dien je de gangdeur bij vertrek af te sluiten. Bij onraad bel je +31 346 291 000.
Internet
Op ons gehele terrein kan je kosteloos gebruik maken van ons internet. Je vindt het netwerk onder de naam Guestwifi. Je hebt geen wachtwoord nodig om toegang te krijgen.
Betaalwijze
Wij accepteren uitsluitend betalingen met pinpas of creditcard
Ontbijtlocatie
Het ontbijt wordt geserveerd in de Neelie Kroes hal en vindt plaats van 07.30 tot 09.00 uur.
Espressobar
De espressobar bevindt zich in de Neelie Kroes hal, in het Albert Heijn gebouw. De openingstijden:
- Maandag tot en met vrijdag: van 08.00 tot 16.00 uur;
- Zaterdag: van 08.00 tot 13.30 uur.
Restaurant De Mensa
ln het Mensa-gebouw bevindt zich restaurant De Mensa.
Openingstijden lunch: maandag tot en met zaterdag van 12.00 tot 13.30 uur (op vrijdag geopend vanaf 11.30 uur).
Opendingstijden diner: maandag tot en met vrijdag van 17.00 tot 19.00 uur.
Bar
De bar is gevestigd in het Plesman hotel en is elke doordeweekse dag geopend van 19.00 tot 01.00 uur. Bij geen of weinig bezoekers sluit de bar om 24.00 uur. De barrekening wordt op de avond zelf aan de bar voldaan.
Roken
Roken is alleen toegestaan bij de rookpaal op parkeerplaats C.
Plattegrond
Een plattegrond van het terrein vind je via deze link. Je kan ook een exemplaar ophalen bij de Servicedesk.
Parkeren
Parkeren kan je op de daarvoor bestemde parkeerplaatsen op het terrein. Zorg ervoor dat je geen waardevolle bezittingen in je auto laat liggen.
Op parkeerplaats C en D bevinden zich oplaadpalen voor elektrische auto's, motoren en scooters. Het laadpunt dient geactiveerd te worden met een pas.
Electrische fietsen kan je opladen via de stopcontacten in de fietsenstalling bij het Albert Heijn gebouw.
Telefoonnummers
Servicedesk: +31 346 291 234
Beveiliging: +31 346 291 598
Noodnummer: +31 346 291 000
Servicepoint
Het Nyenrode Servicepoint is het loket voor print- en kopieerwerk, standaard drukwerk, kantoorartikelen, post en logistieke diensten.
Het Servicepoint bevindt zich in het de Rooij-gebouw. Bij het Servicepoint kan uitsluitend met pin betaald worden. Openingstijden: werkdagen van 08.30 tot 12.30 uur.
Gevonden voorwerpen
Gevonden voorwerpen lever je in of haal je op bij de Servicedesk in de Neelie Kroes hal.
Lockers
Voor het bewaren van waardevolle bezittingen bevinden zich afsluitbare lockers in de garderobe van de Executive Lounge in het Albert Heijn gebouw. Gebruik hiervan is gratis. Sleutels voor de lockers zijn verkrijgbaar bij de Servicedesk.
Huisdieren
Huisdieren zijn niet toegestaan op het landgoed van Nyenrode.
Duurzaamheid
Onze missie is glashelder: shaping responsible leaders for a sustainable future. Wij streven er ook zelf na een bijdrage te leveren aan een duurzamere toekomst door onze impact op het milieu te minimaliseren. Hieronder vind je een aantal van onze duurzaamheidsinitiatieven gerelateerd aan jouw verblijf op Nyenrode.
Eten en drinken
Bij Vermaat, onze huiscateraar, draait het niet alleen om lekker en voedzaam eten. Ook duurzaamheid en verantwoordelijkheid staan centraal.
De pijlers van Vermaat:
- 70 % plantaardig;
- Seizoensgebonden;
- Lokaal en liefst van eigen land;
- Geen verspilling – het voedsel dat overblijft gebruiken we als compost voor het landgoed.